Компьютерлермен және ұйымдастыру техникасымен аппараттық және бағдарламалық мәселелерді шешетін ҚР бойынша қолдауға ие сервистік бөлімше.
Артықшылықтары
Шығындарды 40%-дан бастап оңтайландыру
HelpDesk, Service Desk қызметінің міндеттерін есепке алуға, қадағалауға және уақтылы орындауға арналған арнайы бағдарламалық қамтамасыз ету, әр түрлі уақыт кезеңдеріндегі өтінімдер бойынша өтінімдер тарихына, есептерге қол жеткізу.
Техникалық қолдау қызметінің үш деңгейі жұмыс істейді:
1 желі: IT Help Desk (инциденттерді қабылдау және тіркеу).
2 желі: техникалық қолдау (шешім).
3 желі: өзінің шарттық міндеттемелерін орындау үшін жауапты АТ қызметтерін сыртқы жеткізуші.