Тапсырыс беруші кеңсесіндегі байланыс орталығы

Бұл қызмет кеңседе жұмыс істеу үшін жеке байланыс орталығы қажет, бірақ оны құру үшін жеткілікті ресурстарға ие емес адамдар үшін жасалған. Біз тиімді (бюджеттік) нұсқаны ұсынамыз – Сіз өз кеңсеңізде, үйіңізде немесе сіз үшін ыңғайлы басқа жерде пайдалана алатын біздің технологияларды жалға алу.

Артықшылықтары

Технологияға, бағдарламалық қамтамасыз етуге және серверге күрделі инвестициялар қажеттілігінің болмауы

Сіз техникалық қолдау жабдығы мен Бж-ға жұмсалатын қаражатты үнемдейсіз

Біз сіздің байланыс орталығыңызды толықтай өз қамқорлығымызға аламыз, Сізге жүктелетіні клиенттердің қамы

Сіз IVR тармағын (дауыс мәзірін) өзіңіз басқарасыз.

Қоңыраулардың жазбасын тыңдайсыз және статистиканы бақылайсыз.

Сіз IVR тармағының клиент таңдаған бөлігіне байланысты стационарлық немесе ұялы телефондарға бағыттауды орната аласыз.

Дауыс конференцияларын және толыққанды байланыс орталығының басқа функционалын ұйымдастыру мүмкіндігі.

Сіз толық функционалға ие боласыз:

  1. қоңырауларға қызмет көрсету статистикасына және негізгі KPI бойынша операторлардың жұмыстары;
  2. сервис деңгейі (service level);
  3. жіберілген қоңыраулар пайызы (abandon rate);
  4. орташа сөйлесу уақыты (average talk time);
  5. қызмет көрсетілген қоңырауды өңдеудің орташа уақыты (average after call work);
  6. операторды жүктеу (agent utilization);
  7. сөйлесулердің толық жазбасы