Операторларың бөлінген топтары

Операторлардың бөлінген топтары (клиенттермен жұмыс жөніндегі менеджер) – байланыс орталығының барлық байланыс арналары арқылы сіздің клиентіңізге тәулік бойы қолдау көрсетуге дайын қызметкерлері. Олар кез-келген күрделілік мәселелерімен жұмыс істейді, өйткені ол өтінішті өңдеуге қажетті барлық ресурстарға қол жеткізе алады.

Операторлардың бөлінген топтары кіріс өтінімдерді өңдеуден және олар бойынша кері байланысты уақтылы қамтамасыз етуден бастап, техникалық қолдауға және барлық алынған өтініштер бойынша есептілікті жүргізуге дейін клиенттерді қолдаудың толық циклін көрсетеді.

Қызметтің артықшылықтары – бұл өз Байланыс орталығын құрудан гөрі тиімдірек.

 

Неліктен?

Дайын салынған байланыс орталығын пайдалана отырып, Сіз серверге, бағдарламалық жасақтама мен технологияларға күрделі инвестициялар салмайсыз

Біздің пайдаланымдарымыз және тәжірибемізді пайдалана отырып, Сіз өзіңізге қажетті бизнес-процестерді, стандарттар мен процедураларды қалыптастырасыз

Қоңыраулар саны қанша болатынын алдын ала білмей, Сіз тым аз немесе тым көп жұмыс орындарын салу қаупін жоққа шығарасыз

Біз өз шығындарымызды үнемі оңтайландырамыз – Сіз бізбен бірге үнемдейсіз

Сіз топ жұмысын бақылауға арналған барлық қажетті құралдарға ие боласыз:

Қоңыраулар статистикасына On-line қолжетімділік.

Сөйлесулерді қашықтықтан тыңдау.

Сізге ыңғайлы форматта SMS және е-mail бойынша қажетті ақпаратты алу.

Нақты уақытта оператордың жүктемелері мен дербес тиімділігін қадағалау.

Негізгі көрсеткіштер бойынша статистиканы жүргізу мүмкіндігі (КРІ):

  • Сервис деңгейі (service level)
  • Жіберілген қоңыраулар пайызы (abandon rate)
  • Орташа сөйлесу уақыты (average talk time)
  • Қызмет көрсетілген қоңырауды өңдеудің орташа уақыты (average after call work)
  • Операторды жүктеу (agent utilization)