Кіріс қоңырауларын өңдеу

Кез келген қоңырауларды қабылдау, барлық байланыс арналары бойынша қызмет көрсету: дауыс, бейне, email, skype, чат, әлеуметтік желілер (facebook, twitter, telegram), жоғары технологиялық платформада қызмет көрсету, онда оператор өнім немесе қызмет бойынша өтініш берген әрбір адамға кеңес береді, бұл ретте қоңыраулар мен өңделмеген өтініштер мейлінше аз болады.

Кіріс қоңырауларын қабылдау түрлері:

  • Жедел Желі
  • Ішкі Help Desk
  • Интернет-порталдарға Қызмет Көрсету

Қызметтің артықшылықтары:

Шығындарды қысқарту

Орынжайларды жалдауда және қызметкерлерге еңбекақы төлеуде үнемдеу. Телефония мен компьютерлік инфрақұрылымды техникалық қамтамасыз ету шығындарында қажеттілік жоқ.

Уақытты үнемдеу

Сіздің клиенттеріңіздің телефон қоңырауларына жауап беретін қызметкерлерді іздеу, оқыту және күнделікті бақылау үшін уақыт жұмсаудың қажеті жоқ.

Кәсіби тәсілдеме

Сіздің клиенттеріңіз аптасына 7 күн тәулігіне 24 сағат жауап алады,ал олардың сұраныстары тез, сауатты және нәтижелі өңделеді.

Нәтижелерді объективті бағалау

Жұмсалған қаражатты алынған нәтижелермен салыстыру оңай. Және қажет болған жағдайда өзіңіздің маркетингтік саясатыңызды түзете аласыз.

Есептілікті ұсыну

Есептілік Сізге ыңғайлы кез келген нысанда ұсынылады.

.

8-800… форматындағы нөмірді ресімдеу немесе ағымдағы нөмірді пайдалану.

IVR-мәзірді баптау.

Жиі қойылатын сұрақтар бойынша білім базасын құру.

Операторларды оқыту және аттестаттау.

Қоңырауларды қабылдау 24/7.

Жаңа сұрақтарды орнықтыру, жауаптар мен консультациялар, қоңырауларды екінші қолдау желісіне бағыттау.

Барлық сөйлесулердің аудиожазбасы, қоңырауларды қабылдау статистикасы және толық есепты беру.