Қабылдау бөлмесі 24

Бұл қашықтан жұмыс істейтін жеке хатшының қызметтер пакеті.

Сізге ыңғайлы кез келген уақытта корпоративтік телефондарға келіп түсетін қоңырауларды тәулік бойы қабылдау. Кәсіби операторлардың барлық қоңыраулары туралы ақпарат. Тапсырыс беруші белгілеген критерийлер бойынша қоңырауларды сұрыптау.

Артықшылықтары

Оператор тәулік бойы қоңырауларды тиімді өңдейді

Қоңырауларды қазақ және орыс тілінде өңдеу

Жеке хатшының еңбекақысы, салықтарды төлеу, оқыту, кеңселік орынжайды жалға алу, еңбекке ақы төлеу қоры мен телефония жабдықтарына үнемдеу

Сіз өзіңіздің электрондық пошта жәшігіңізге барлық қабылданған қоңыраулар туралы есеп аласыз

Қызмет Қазақстан Республикасының барлық аумағында ұсынылады

Көпарналылық, тартылатын операторлардың ауқымдылығы

Сіз виртуалды қалалық нөмірді байланыс орталығының нөміріне бағыттай отырып аласыз.

«Қара» тізімді жасау мүмкіндігі бар.

Сізге жылына 365 күн, аптасына 7 күн үзіліссіз және демалыссыз тәулік бойы қоңырауларды қабылдайтын және өңдейтін дайындалған операторлар бөлінеді.

Аудио жазбаларды жүргізу, оларды сақтау және сізге талап ету бойынша ұсыну мүмкіндігі бар.

Қоңырау келіп түскеннен және өңделгеннен кейін бір минут ішінде хатшы толық есепті Сіздің электрондық мекенжайыңызға жібереді.

Қызмет үшін төлем айдың соңында жүргізіледі және «Қазақтелеком» АҚ телекоммуникациялық қызметтерінің бірыңғай шотына енгізіледі.

Хатшы қоңырауды қабылдаған сайын, ол Сіздің компанияңыздың атынан ұсынылады және сізбен әзірленген және келісілген сценарий бойынша абонентпен сөйлесуді жүзеге асырады. Хатшы қоңыраудың мақсатын нақтылайды, келіп түскен мәселені сіздің қатысуынсыз шешуге тырысады, орындаушылардың телефон нөмірін қоңырау сипатына қарай береді, абонентке Сіздің компанияңыз, өнімдер мен қызметтер, байланыс тұлғалар және т. б. туралы хабарлайды.