Байланыс орталықтарының мамандарын оқыту

Қызмет байланыс орталығының қызметкерлері үшін тренинг өткізуге мүмкіндік береді, онда операторлар телефон арқылы қарым – қатынас жасауға қажетті білім алып қана қоймай, сонымен қатар телефондық сатудың типтік және типтік емес жағдайларындағы тиімді мінез-құлық, телефон арқылы клиенттермен жұмыс жасаудың әмбебап алгоритмдері іс жүзінде қажетті дағдыларды пысықтай алады.

Бұл кімге пайдалы болады?

Қызмет көрсету сапасын және клиенттердің байланыс орталығының жұмысына қанағаттану деңгейін жоғарылатқысы келетіндер үшін, сондай-ақ өз операторларынан клиенттерге телефон арқылы қызмет көрсету біліктері мен дағдыларын дамыту және бекітуді қажет ететін адамдар үшін.

Оқыту нәтижесінде сіздің мамандарыңыз:

Өз коммуникативтік құзыреттілігін арттырады.

Телефондық іскерлік этикетті игереді.

Оң көңіл – күйдің маңыздылығын түсінеді және өзін және айналасындағыларды қолдау тәсілдерін табады, – сөйлеу қателіктерін түзетеді.

Эмоциялық шиеленісті және жанжалды жағдайларда конструктивті өзара әрекеттесуді үйренеді.

Клиенттің сұрауына тез бағдарлануды үйренеді.

Күрделі клиенттермен жұмыс жасау алгоритмдерін зерттейді.