Адванта ЖБЖ

Бұл бизнес мақсаттарына қол жеткізуді, жобалар мен компанияның жедел қызметін біртұтас байланыстыратын, орта және ірі кәсіпорындардың, холдингтердің, қаржы ұйымдарының, мемлекеттік билік органдарының, телекоммуникациялық компаниялардың жобалар қоржынын, жеке жобалар мен міндеттерді басқаруды ұйымдастыру жөніндегі міндеттерін тиімді шешетін жобалар мен бизнесті басқаруға арналған ақпараттық жүйе. Жобаларды басқару бөлімдері бірлескен жұмысты ұйымдастыру үшін барлық қажетті амалдар мен құралдарды (құжат айналымы, білім базасы, келісу, CRM және корпоративтік әлеуметтік желілер құралдары: онлайн-пікірталастар, лайктер, оқиғалардың тірі таспалары және т. б.) табады.

Артықшылықтары

Нақты уақыт режимінде жоба командасымен өзара әрекеттесу

Жобаны басқару жүйелері, әдетте, нақты уақыт режимінде жоба командасының қарым-қатынасын қамтамасыз ететін коммуникацияларға арналған құралдардан тұрады.  Артықшылық команданың әрбір мүшесі мәселелерді олардың түсуіне қарай шеше алатындығында.

Тәуекелдерді, болжамдарды және бюджеттерді басқару мүмкіндігі

Жобаның тәуекелдерін анықтау, болжамдарды қалыптастыру және бюджеттерді бақылау – жобаларды басқару жүйесінің басты артықшылықтарының бірі.

Жобаның құнын басқару

Жобаның құнын басқару – жобаларды басқарудың ең маңызды артықшылықтарының бірі. Жобаны басқару жүйелері әдетте жоба шығындарын басқаруға көмектесетін функционалды қамтиды.

Құжат айналымы

Құжаттардың көп саны пайдаланылатын жобалар үшін құжат айналымының функционалы қызметкерлерге есептерді редакциялауға, статустарын жаңартуға және коммуникациялар мен көрнекілікті қамтамасыз ететін ұсынымдарды жасауға мүмкіндік береді.

Есептілік

Есептердің икемді форматтары және қажетті деректерге жылдам қол жеткізу мүмкіндігі арқылы жобаларды басқару жүйесі міндеттерді мерзімінде аяқтауға көмектеседі.

Пайдаланудың қарапайымдылығы

Басқару панелдерін пайдаланып құрастырылған бағдарламалық жасақтама жұмыс басталар алдында оқуды талап етпейді. Пайдалану мен орнатуда оңай жобаларды басқару жүйелері олардың тиімділігін тез арттыруға мүмкіндік береді.

     

Адванта негізінде бір ұйымда міндеттерді басқарудың әмбебап жүйесін, мысалы, ұйымдастыру жобалары (компанияларды қайта ұйымдастыру бойынша), инвестициялық жобалар (өндірістік орынжайларды салу және реконструкциялау, жабдықтарды жаңғырту, өнімдерді әзірлеу және жетілдіру), қаржылық жобалар (жобалық қызметті қаржыландыруды тұрақты бақылауға арналған) және тағы басқалар жасай отырып, бірқатар функционалдық шешімдерді бір мезгілде өрістетуге болады. Бұл ретте Адванта базасында пайдалануға дайын салалық және функционалдық шешімдердің көп саны құрылған.