Тапсырушы офисіндегі байланыс-орталық

Тапсырушы офисіндегі байланыс-орталығы  — бұл жұмыс жасау үшін офисінде жеке байланыс-орталығын қажет ететін, бірақ оны құруға ресурстары жеткіліксіз қызметкерлерге арналған қызмет. Біз бұл мәселені шешудің тиімді (үнемді) жолын, яғни офисіңізде, үйіңізде немесе Сізге ыңғайлы өзге жерлерде қолданыла алатын технологияларымызды жалға алуды ұсынамыз. 

Артықшылықтары:

 

  • Технологияларға, бағдаламалар қамтуына және серверлерге арналған күрделі инвестициялардың қажетсіздігі.
  • Сіз қондырғылар мен БҚ техникалық қолдауына жұмсалатын қаражатты үнемдейсіз
  • Біз сіздердің байланыс-орталығына қатысты бүкіл қамыңызды өз мойнымызға алып, Сіздерге тек өз клиенттеріңіздің мәселесін ғана қалдырамыз.

Бұл қалай жұмыс жасайды?

 

  • Сіздер IVR (дауыстық мәзір) өздеріңіз басқарасыздар,
  • Жазылған қоңырауларды тыңдап және статистикасын бақылайсыздар.
  • Клиент қандай IVR тармағын пайдаланғанына байланысты, Сіз тұрақты орнатылған немесе ұтқыр телефондарға қоңырауларды қайтарып  жібере аласыздар.
  • Сіз келесідей толықтай функционал аласыз:
    • Негізгі KPI бойынша операторлардың жұмыстары және қоңыраулаға қызметтері туралы статистика:
    • сервис деңгейі (service level)
    • өткізілген қоңыраулар пайызы (abandon rate)
    • сөйлесудің орташа уақыты (average talk time)
    • қабылданған сөйлесулерді өңдеудің орташа уақыты(average after call work)
    • операторлардың жүктелуі (agent utilization)
    • Сөйлесулердің толық жазылымы;
    • Байланыс-орталығынң дауыстық конференция және басқа да функционалдарын ұйымдастыру мүмкіндігі

Дәл қазір телефон соғып, сұраныс беріңіз немесе өтініміңізді қалдырыңыз!

Біз демалыссыз және үзіліссіз тәулігіне 24 сағат бойы, аптасына 7 күн жұмыс жасаймыз.